Made in Finland -Shop verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 8.5.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Made in Finland -Shop (y-tunnus 2878686-9) myy tuotteita Suomeen täysi-ikäisille yksityishenkilöille.  Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen,tietojen ja toimituskulujen muutoksiin. Käyttäessään Palvelua, ostaessaan tuotteita Palvelusta tai rekisteröityessään Palveluun, Käyttäjä hyväksyy tässä sopimuksesta ilmenevät ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.

Palvelun tarjoajan yhteystiedot:

TJ Nordström Oy, Aputoiminimi Made in Finland -Shop / Madeinfinlandshop.fi, Ruutanantie 45 G 2, 36200 Kangasala

Yhteyshenkilö

Tomas Nordström, Perustaja, toimitusjohtaja. Puh. 0400 660045. Sähköposti tomas@madeinfinlandshop.fi

Y-tunnus: 2878686-9

Rekisteröityminen

Käyttäjä voi rekisteröityä Palvelun käyttäjäksi täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan. Käyttäjä voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä.

Tilaamalla tuotteita Käyttäjä vakuuttaa tutustuneensa näihin ehtoihin, hyväksyy ne ja sitoutuu noudattamaan niitä.

Rekisteröityminen on maksutonta.

Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet

Käyttäjä vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä tilauksista. Käyttäjä on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

Henkilötietojen kerääminen ja käyttö

Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyydensuojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Tilauksen suorittamiseksi pakollisia tietoja ovat Käyttäjän etunimi, sukunimi, lähiosoite, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille.

Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramarkkinoinnissa vain, jos Käyttäjä on antanut tähän suostumuksensa.

Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden luovuttaa Käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli Käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti.

Käyttäjällä on oikeus tarkastaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Palvelusta tilattaessa sitova kauppasopimus syntyy, kun Käyttäjä on maksanut tilauksensa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Verkkokaupasta tilaaminen edellyttää, että olet tutustunut ja sitoutunut kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat ja maksaminen

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Tuotteiden hinnat

Tuotteen hinta on Palvelun sivulla tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta. Pois lukien selvät hintavirheet

Hintaan lisätään mahdollinen toimituskulu. Maksu on tilauskohtainen, ellei toisin mainita. Toimitamme kaikki yli 100 euron tilaukset veloituksetta Suomeen. Muille tilauksille toimitusmaksu Suomessa on postitoimipaikkaan tilattaessa 4,90 € /tilaus. Kulloinenkin toimitusmaksu ilmenee Palvelussa ennen tilauksen suorittamista.

Palvelussa hinnat ja kuljetuskustannukset ilmoitetaan Käyttäjälle euroissa (EUR).

Myytäessä ja kuljetettaessa tuotteita EU-maihin ilmoitetut hinnat sisältävät Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.

Myytäessä ja kuljetettaessa tuotteita EU-maiden ulkopuolelle tuotteen vastaanottaja vastaa paikallisista veroista, tullimaksuista ja muista näihin verrattavista kustannuksista.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Toimitusmaksu Suomessa tilattaessa 4,90 € /tilaus. Yli 100 €:n tilaukset toimitetaan aina ilman toimituskuluja. Pientuotteet toimitetaan lähimpään Postin palvelupisteeseen. Suuremmat huonekalut, esimerkiksi sohvat, toimitetaan suoraan kotiin.

Toimitustavat

Tarjoamme kahta toimitustapaa kotiinkuljetus tai toimitus lähimpään Postin palvelupisteeseen. Pienet tilaukset esimerkiksi kellot ja tarjottimet toimitetaan lähimpään Postin palvelupisteeseen. Suuremmat huonekalut, esimerkiksi sohvat, toimitetaan suoraan kotiin.

Toimitusaika

Kun tuote on varastossa, tilaus lähetetään tilauspäivää seuraavana arkipäivänä, ja se saapuu perille 2 – 5 arkipäivässä.

Useat valikoiman tuotteet valmistetaan aina tilauksesta toiveittesi mukaan. Tällöin toimitusaika voi vaihdella. Tuotteet toimitusajan näet aina tuotteen yhteydessä. Huomaathan, että suuremmat tilaustuotteet toimitetaan suoraan valmistajalta, joten jos tilaat useita eri tilaustuotteita, jokaisella tuotteella on oma toimitusaika ja ne toimitetaan erikseen.

Kuljetusvakuutus

Vakuutamme kaikki toimittamamme lähetykset. Jos huomaat pakkauksessa vaurion ennen sen avaamista, ilmoita siitä heti kuljettajalle. Jos olet avannut paketin ennen vaurion toteamista, ilmoita vauriosta heti sähköpostiin tomas@madeinfinlandshop.fi. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 päivää aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista, minkä jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä.

Kansainväliset tilaukset

Valitettavasti meillä ei ole vielä automaattista toimitusta ulkomaille. Jos haluat tilata laadukkaita kotimaisia tuotteita myös ulkomaille niin ole yhteydessä suoraan meihin. Puh. 0400 660045 tai sähköposti tomas@madeinfinlandshop.fi

Vaihto- ja palautusehdot

Tarjoamme tilaamillesi tuotteille 14 päivän vaihto- ja palautusoikeuden. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa tai vaihtaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta, mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (myös pakkaus ja käyttöohjeet) ovat tallella. Vaihdettava tai palautettava tuote pitää olla pakattu alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa tai vastaavalla tavalla.

Mittatilauksena tehdyillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mittatilaustuotteilla Made in Finland -Shopissa tarkoitetaan huonekaluja, jotka valmistetaan asiakkaan toiveiden mukaan.

Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisen jälkeen. Kun palautat tuotteita, vastaat itse kuljetusriskistä sekä palautusrahdista, joka on tuotteen koosta ja painosta riippuen Suomessa tapahtuvissa palautuksissa maksimissaan 90 eur. Vahingoittunutta tuotetta ei oteta vastaan palautuksena, ellei tuote ole vaurioitunut todennettavasti ensimmäisen toimituksen aikana. Halutessasi voit palauttaa tuotteen. Ota yhteyttä meihin saadaksesi tarkempia ohjeita.

Klarnan ohjeet palautuksen tekoon voit lukea täältä.

Vaihto- tai palautusilmoitus

Palautuksesta tulee ilmoittaa kirjallisesti tomas@madeinfinlandshop.fi sähköpostiosoitteeseen.

Tuotteen vaihto toiseen

Voit halutessasi vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen. Tuotteen ehdot ovat samat kuin palautuksessa. Ilmoita asiasta meille asiasta niin saat tarkemmat tiedot.

Vahingoittunut tuote

Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 päivää aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista, minkä jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä

Jos tuote ovat vahingoittuneet kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta ja lähetä kuvat sekä lisätiedot tilauksestasi sähköpostiimme tomas@madeinfinlandshop.fi. Pystymme näin tekemään vahinkoilmoituksen kuljetusvauriosta puolestasi, ja voimme lähettää sinulle korvaavaan tuotteen nopeammin. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus. Olethan kaikissa ongelmatapauksissa yhteydessä meihin.

Väärä tai viallinen tuote

Joskus voi valitettavasti käydä inhimillinen erehdys ja matkaan lähtee väärä tuote. Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tai viallisen tuotteen, olethan heti yhteydessä meihin. Pystymme näin sopimaan palautuksesta sekä varmistamaan, että saat korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.

Made in Finland -Shopilla on oikeus korjata tai korvata väärä tai viallinen tuote. Asiakkaalle ei koidu kustannuksia tästä.

Toimitusaika reklamaatiotilanteissa

Reklamaatio tai tuotevaihto tilanteissa toimitusaika on sama kuin normaalissa tilauksessa.

Tuotetakuu

Jos tuotteelle on valmistajan myöntämä takuu, on se mainittu tuotesivulla. Muuten tuotteilla ei ole takuuta.

Muut ehdot

Näihin sopimusehtoihin sekä mahdollisiin sopimusta koskeviin riitoihin asiakkaan ja Made in Finland -Shop välillä sovelletaan Suomen lakia.

Erimielisyystilanteet

Made in Finland -Shop vastaa tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Voit halutessasi käynnistää riita-asian käsittelyn myös verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ODR) kautta. ODR-foorumissa asioidessa tarvitaan tieto Made in Finland -Shopin sähköpostiosoitteesta, joka on tomas@madeinfinlandshop.fi

Kuluttajaneuvonnan sivuille »

Kuluttajariitalautakunnan sivuille »

ODR-foorumin sivuille »

Selvät hintavirheet

Made in Finland -Shop pidättää oikeuden perua tilauksen, kun kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe. Tällä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi ja selvästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta, että keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen kyseessä olevan virhe. Selvänä hintavirheenä pidettäisiin esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on 0,00 euroa tai hintaa ei ole ollenkaan, tai jos satojen eurojen arvoisen tuotteen hinnaksi on esitetty niin alhainen hinta, että sitä voidaan yleisen käsityksen mukaan pitää virheellisenä.

Ylivoimainen este

Made in Finland -Shop ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei olisi voinut välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot sekä häiriöt postin kulussa tai maantieliikenteessä. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä Made in Finland -Shop:lla että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Jos jäi kysyttävää, niin otathan yhteyttä ennen tilausta.

Yhteystiedot:

Tomas Nordström

Perustaja, toimitusjohtaja

Puh. 0400 660045. Sähköposti tomas@madeinfinlandshop.fi