Meillä on todella tärkeää, että te, asiakkaamme, olette tyytyväisiä. Tämähän pitäisi olla jokaiselle yritykselle itsestäänselvyys, mutta aina siltä ei tunnu. Monet yritykset kyllä sanovat tätä, mutta käytäntö on monesti aivan eri. Tässä olisi meidän konkreettiamme siitä, kuinka pidämme huolen, että sinulla on aina paras mahdollinen kokemus meidän kanssamme asioimisesta. Kirjoitimme asian myös meidän julkisiin arvoihimme.
”Asiakas ja hänen tyytyväisyytensä sekä asiakaskokemus ovat meille erityisen tärkeitä. Autamme, palvelemme sekä kuuntelemme jokaista asiakastamme joustavasti ja asiakkaan ehdoilla.” Tämä tarkoittaa siis sitä, että teemme myös sen yhden ekstra askeleen, jotta asiakkaamme olisi tyytyväinen. Vastaamme nopeasti kyselyihin chattiin, someen, WhatsAppin sekä puheluiden kautta. Palvelemme siellä, missä sinäkin olet ja sinä koet luontevaksi ottaa meihin yhteyttä.
Haluamme siis palvella sinua henkilökohtaisesti ja joustavasti, jotta saat palvelua, kun sitä kaipaat. Välillä tämä aiheuttaa hieman harmaita hiuksia, kun hoidamme itse kaikkea kommunikaatiota ja välillä verkkosivujen chatti unohtuu päälle esimerkiksi, kun olemme kuntosalilla tai lenkillä. Chatissa pitäisi vastata aina alle minuutissa tai ainakin tämä on meidän oletuksemme. Tässä meillä on vielä parannettavaa, jotta voimme joustavasti palvella jokaista juuri silloin, kun haluat ja ilman turhaa odottamista.
Pyrimme tuomaan kaikki mahdolliset tiedot esille sivuilla, mutta välillä jotain unohtuu. Nämä ovatkin monesti salapoliisityön takana, että löydämme tiedon tai kysymme asian suoraan valmistajalta. Tätä ei ole helppo ulkoistaa kenellekään ulkopuoliselle yritykselle, joka hoitaisi yrityksen asiakaspalvelun.
Olemme kiitollisia jokaisesta arvostelusta, palautteesta sekä vinkistä. Olemme saaneet teiltä lukuisia vinkkejä ja korjausehdotuksia, joilla olemme saaneet pois kirjoitusvirheitä, koodausvirheitä ja parannettua asiakaskokemusta. Arvostelut auttavat myös muita asiakkaitamme valitsemaan itselleen sopivimman tuotteen ja se auttaa myös meitä sekä valmistajia kehittämään palveluaan ja tuotteitaan. Arvostelut ovatkin meille todella tärkeitä. Käymme jokaisen tarkasti läpi ja otamme kehitysideat/kritiikin vakavasti. Näin voimme parantaa tarjoamaamme, asiakaskokemusta ja näin myös meidän valikoimamme tuotteet parantuvat.
Tässä on muutama Made in Finland Shopin aito asiakaskokemus:
Ulla C. kirjoitti 1.8.2020:
”Ihan huikeaa palvelua ja mikä toimitusnopeus. Kiitos upeista tuotteista!”
Pekka V. kirjoitti 23.6.2020:
”Todella hieno jakkara. Toimitettiin nopeammin kuin edes osasin uneksia, seuraavana päivänä. Olen kömpelö kokoamaan, mutta jakkaran neljä jalkaa kahdeksalla ruuvilla onnistuin helposti kiinnittämään paikoilleen, kun ensin ”avasin kierteet”. Ensimmäinen ruuvi temppuili, mutta keksittyäni kikan loput kiertyivät paikoilleen ongelmitta. Jakkara on siro, mutta vankka.”
Tiina V. kirjoitti 14.5.2020:
”Tilauksen etenemisestä tiedotettiin hyvin ja tuote oli erittäin laadukas.”
Tule osaksi meidän tyytyväisiä asiakkaitamme. Tutustu ja tilaa meidän suosituimpia tuotteitamme.