Ilmainen kotiintoimitus yli 99 € tilauksiin!

Palautukset

Meille on tärkeintä, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Siksi tarjoammekin tilaamillesi tuotteille 30 päivän maksuttoman vaihto- ja palautusoikeuden. Jos haluat palauttaa tilauksesi, lue nämä ohjeet huolella.

Huomaathan, että palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuote tulee olla jälleenmyyntikuntoinen ja palautettava meille ehjänä. Mittatilauksena tehdyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Mittatilaustuotteilla Made in Finland -Shopissa tarkoitetaan esimerkiksi huonekaluja, jotka valmistetaan asiakkaan toiveiden mukaan.

Ohjeet palautuksen tekoon

1. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen, ehjään tuotepakkaukseen ja lähetyspakkaukseen. Ethän kirjoita tai liimaa mitään suoraan tuotepakkaukseen, vaan käytä palautukseen aina alkuperäistä lähetyspakkausta. Palauta myös kaikki tuotteen mukana tulleet ohjeet ja lisäosat. Suurissa huonekaluissa ota yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta.

2. Liitä tämä palautusilmoitus täytettynä mukaan lähetyspakkaukseen

3. Vie paketti lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro, että kyseessä on Made in Finland Shopin asiakaspalautus. Palautus on sinulle maksuton.

Käytä seuraavia asiakaspalautuskoodeja ja säilytä kuitti.

Posti: 648 506

Matkahuolto: 424 0228

4. Käsittelemme palautukset mahdollisimman nopeasti. Hyvitykset teemme noin 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautetun tuotteen hinta korvataan tilauksen maksutavan mukaisesti.

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen tai vaurioitunut kuljetuksessa, olethan ensin yhteydessä meihin. Täytä palautuvan tuotteen osalta pyydetyt tiedot tälle lomakkeelle. Hyvitämme maksamasi toimituskulut, kun kyseessä on tuotteen vaihto. Olethan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mikäli palautat tuotteita postitse, lisääthän palautukseen tietosi ja ilmoituksen palautuksesta tai täytä alta löytyvä palautuslomake. Jos teet palautuksen postin toimipisteessä, tarvitset palauttaessasi vain sopimustunnuksemme 648506. Vastaava koodi Matkahuollon kautta palautettaville tuotteille on 4240228.

Palautuslomake_PDF


Palautus Postin pakettiautomaatin kautta

Hae Postin Helposti-koodi osoitteesta posti.fi/palautapaketti ja toimi ohjeiden mukaan. Jätä paketti Smartpost-automaattiin. Palauttaminen on ilmaista Suomessa. Muualla Euroopasta asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut.

Palautusoikeus ei koske yksilöllisiä tuotteita kuten mittatilaushuonekaluja ja kaiverrettuja tuotteita.

Minne voin palauttaa

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Suomen sisällä Postilla tai Matkahuollolla.

Palauttaessasi tuotteita postitse: laita pakettiin mukaan alkuperäisen lähetyksen mukana toimitettu palautuslomake, tai tulosta se täältä: Vaihto- ja palautuslomake

Pakkaa palautettava tai vaihdettava tuote tai tuotteet parhaan osaamisesi mukaan.

Kirjoita paketin päälle kaikissa tapauksissa:

Asiakaspalautus
Made in Finland Shop
c/o Dooroom
Rautatienkatu 20
15110 Lahti

Sopimusnumerot / asiakasnumerot palautusta varten ovat:
Posti: 648 506
Matkahuolto: 424 0228

HUOM! Saat Postista sekä Matkahuollosta palautuksen yhteydessä kuitin, josta löytyy palautuvan paketin seurantatunnus. Ota kuitti talteen! Sen avulla voit seurata palautuksen etenemistä ja siitä on suuri apu, jos paketti ei meinaa löytää perille.

Virhe tuotteessa

Jos tuotteessa on valmistusvirhe, täytä paketin mukana saamasi palautuskaavake. Valitse kaavakkeesta, haluatko uuden tuotteen rikkinäisen tilanne vai rahat takaisin. Missään tapauksessa virheellisestä tuotteesta ei koidu sinulle kuluja.

Jäikö kysyttävää? Autamme mielellämme!

Asiakaspalvelumme on aina auki. Voit ottaa suoraan yhteyttä:

• Sähköpostitse tomas@madeinfinlandshop.fi

• Verkkokaupan chatin kautta arkisin

• Tekstiviestitse/WhatsAppilla Tomas 0400660045