Palautukset

Meille on tärkeintä, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Siksi tarjoammekin tilaamillesi tuotteille 30 päivän maksuttoman vaihto- ja palautusoikeuden muutamalla ehdolla. Jos haluat olla varma meidän palautusehdoista tai palauttaa tilauksesi, lue nämä ohjeet huolella.

Palautusoikeuden ehdot

Huomaathan, että palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja täysin ehjässä alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuote tulee olla jälleenmyyntikuntoinen ja se on palautettava meille ehjänä. Mittatilauksena tehdyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke. Hygieniatuotteilla kuten sijauspatjan suojilla, tyynyliinoilla, lakanoilla ja pussilakanoilla ei myöskään ole vaihto- tai palautusoikeutta. Palautusoikeus ei koske kokoamista tai asentamista vaativia tuotteita. Mikäli olet epävarma kokoamista tai asentamista vaativan tuotteen pitämisestä, tulee sinun tehdä päätös palautuksen suhteen ennen kuin kokoat tai asennat sen paikalleen.  Mikäli olet epävarma, onko tuote palautusoikeudellinen tuote, ota yhteyttä meihin ennen tilausta.

Huom. palautusoikeus ei koske:
  • Verkkokauppamme valikoiman ulkopuolisia mittatilaustuotteita, jotka on tilattu valmistajalta erikseen asiakkaan toiveiden mukaisesti.
  • Kokoamista tai asentamista vaativia tuotteita.
  • Hygieniatuotteita kuten sijauspatjan suojia, tyynyliinoja, lakanoita ja pussilakanoita

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista / Matkahuollosta / tai muusta vastaavasta / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä meille, on Made in Finland Shop oikeutettu perimään asiakkaalta käsittelykuluja 19,90 euron arvosta. Jos tilauksesi loppusumma on ollut alle 99 euroa ja olet maksanut postikulut, hyvitämme postikulut ainoastaan, jos palautat kaikki tilauksessa olevat tuotteet.

Ohjeet ja ehdot palautuksen tekoon

1. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen sekä ehjään tuotepakkaukseen ja lähetyspakkaukseen. Ethän kirjoita tai liimaa mitään suoraan tuotepakkaukseen, vaan käytä palautukseen aina alkuperäistä lähetyspakkausta. Palauta myös kaikki tuotteen mukana tulleet ohjeet ja lisäosat. Suurissa huonekaluissa ota yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta, niin ohjeistamme palautuksen teossa. 

2. Laita vapaamuotoinen palautusilmoitus, jossa on mukana tietosi ja tilauksesi tiedot.

3. Pyydä meidän chatista tai sähköpostitse asiakaspalvelu@madeinfinlandshop.fi palautusunumerot ja palauta tilauksesi valitsemasi palautustavan mukaisesti palautusnumeroa käyttäen. Palautusnumerot löytyvät myös tilausvahvistuksestasi.

4. Käsittelemme palautukset mahdollisimman nopeasti. Hyvitykset teemme noin 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautetun tuotteen hinta korvataan tilauksen maksutavan mukaisesti.

Mikäli tilaamasi tuote on saanut vaurioita kuljetuksessa ja vauriot ovat nähtävissä jo heti esimerkiksi lähetyspakkauksesta, ilmoitathan tuotteen vastaanottaessasi vauriosta heti kuljetusyhtiön kuljettajalle. Tällöin kuljetusyhtiön kuljettaja kirjaa vauriot heidän tietoihinsa. Ota tuotteesta, sen vaurioista ja pakkauksesta myös valokuvat. Selkeästi vaurioitunutta tilausta ei tarvitse ottaa vastaan kuljetusyhtiöltä. Ota meihin yhteyttä 3 päivän sisällä tilauksen toimittamisesta ja liitä mukaan tietosi, tilauksesi tiedot sekä ottamasi valokuvat. Mikäli vauriosta ei ole ilmoitettu kuljetusyhtiölle heti tilauksen toimituksen yhteydessä, emme voi korvata vauriota.

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen, olethan ensin yhteydessä meihin.

Emme ota vastaan muuten palautettuja tuotteita tai palautusehtojen vastaisesti palautettuja palautuksia.

Virhe tuotteessa

Jos tuotteessa on valmistusvirhe, ota yhteyttä meihin. Missään tapauksessa virheellisestä tuotteesta ei koidu sinulle kuluja.

Made in Finland shopin toimitusehdot

Tuotteilla on kuukauden (30 pv) vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Myös mahdollisen tuotepakkauksen on oltava myyntikelpoinen, jos tuotteeseen tutustuminen on mahdollista pakkausta rikkomatta. Palautusoikeus ei koske kaikkia valikoimme tuotteita. Kohdasta "Palautusoikeuden ehdot" löydät tuotteet, joilla ei ole palautusoikeutta. Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja.

Viallinen tai vahingoittunut tuote

Jos saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta. Lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi asiakaspalveluumme, osoitteeseen asiakaspalvelu@madeinfinlandshop.fi, viimeistään kolmen (3) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus. Muuten emme voi korvata vahinkoa. Olethan kaikissa ongelmatapauksissa yhteydessä asiakaspalveluumme. Huomaathan, että sinun tulee tehdä aina ilmoitus kuljetusyhtiölle vauriosta, kun tilausta ollaan toimittamassa. Vioittunutta toimitusta ei tarvitse ottaa vastaan.

Muut tilausehdot

Asiakasrekisterimme on luottamuksellinen ja sitoudumme olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin kolmansille osapuolille kaupallisiin tarkoituksiin. Mikäli et halua meiltä markkinointiviestejä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme heti, kun olet tehnyt tilauksen.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun tilaus on käsitelty. Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle hänen meille ilmoittamaan sähköpostiin heti tilauksen jälkeen. Pidätämme oikeuden hintojen, sekä tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen tilauskohtaisesti.

Alle 18-vuotiaat voivat ostaa tuotteita verkkokaupasta vain huoltajan suostumuksella. Huoltajan nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite tulee olla mukana tilauksessa. Tiedot voi antaa kassalla "Muuta"-kohdassa.

Jäikö kysyttävää? Autamme mielellämme!

Asiakaspalvelumme on aina auki. Voit ottaa suoraan yhteyttä:

• Sähköpostitse asiakaspalvelu@madeinfinlandshop.fi

• Verkkokaupan chatin kautta sen ollessa auki

• Puhelimitse +358400660045