Habitare – hienoimmat uutuudet vai ”Hei, me olemme vielä täällä!”

Habitare-messut on taas tältä vuodelta koettu. Messut on loistava tilaisuus päästä tutustumaan uusiin trendeihin, valmistajiin tai tuotteisiin. Toisille se on tilaisuus tavata uusia alalle tulleita ihmisiä ja yrityksiä. Toisille taas tilaisuus päästä näyttämään naamaa tutuille ja uusille tuttavuuksille. Suurin osa messujen kävijöistä on kuitenkin kuluttajia, jotka haluavat päästä näkemään mitä uutuuksia on tullut ja haluavat saada inspiraatiota omaan sisustamiseen.

Kannattaako messuille kuitenkaan tulla samoilla tuotteilla kuin vuosi sitten ja vuosi sitten ja vuosi sitten…? Olisiko yritykselle/näyttelijäasettajalle välttämätöntä tuoda edes yksi uutuus? Tai muuten uusia värejä, muotoja tai yhteiskumppanuuksia, jotka kiinnittäisivät huomion ja pitäisivät yrityksen kiinnostavana ja innovatiivisena alalla.

Monelle valmistajille Habitare on vuoden suurimmat messut ja niihin myös satsataan paljon. Suunnitellaan kuukausia uusia tuotteita ja osastoja. Vietetään pitkiä öitä verstaalla, jotta saataisiin tuotteet ajoissa valmiiksi. Uutuuksia hiotaan viimeiseen asti tai pyyhitään pölyt vanhoista, mutta miksi sinä tulit Habitareen tai miksi et tullut? Tulitko uutuuksien takia vai koetko, että samat tuotteet jokainen vuosi?

Tomas & Salla

Made in Finland -Shop

Vastaa